Het begon in November 2009 met enkele vrienden op een regenachtige winteravond in Parijs opCimetière du Père-Lachaise. Als eerbetoon voor Jim Morisson speelden ze gewapend met enkel een gitaar, contrabas en hun stemmen klassiekers uit de 60ties & 70ties. 10 jaar later spelen ze nog steeds het beste uit de muziekgeschiedenis op hun eigen typische manier. Nog altijd ten dienste van de muziek want muziek is de sterkste vorm van magie.